Tuesday, June 23, 2009

de ce sunt femeile atat de proaste, frate???

bai, deci m-am saturat pana peste cap de prostiile din capul femeilor...
cat sa fii de nesigura pa tine si frustrata sa te ataci de la niste comentarii pa care le gasesti, postate din '54 la "iubitul" tau, pa nush ce site???
Doamneeeeeeeeeeeeeee, nu credeam s-o mai vad si p-asta
adica eu de la nush cate mii de km ce pot face eu fratele meu?
dar problema aici, nu este cu mine, sau cu, cat este de buna ciocolata aia de langa tine... problema e cu frustrarile alea grave din capu tau, care tu esti fratele meu acolo si-n loc sa te uiti la ce ai si langa cine ai ajuns sa stai in primul rand, te apuci sa te certi pa site-uri frate, cu fantome fratele meu!!!
am tensiune 400!!!
tot timpul am dat peste natia asta de muieri. si-mi tot dau peste nas spunandu-mi ba, barbatii stiu aia ce stiu despre ele, ca-n fond si la urma urmei, ei le suporta... dar cum poti ma sa suporti, ca barbat, una care nu te lasa sa te uiti nici in dreapta nici in stanga, nici inainte nici inapoi, ci numai in directia in care se afle ea? mi se pare absurd
si mi se pare si mai trist, cand lucrul asta se intampla la o varsta, cand se presupune totusi ca ai capu ala pe umeri pentru ceva, ca ti-ai dat seama cine esti si ce vrei si ce probleme ai si cum le poti rezolva, nu ca la 15 ani incepi sa le imparti in stanga si in dreapta
ma intreb, cum poti ma ca femeie sa te duci tu ditai sigura pa tine pa strada, cand se uita toti dupa tine, si ai tot ce poti scos p-afara, da ajungi bai, langa unu d-asta de si Soarelui ii e greu sa-l priveasca, cat poate fi de frumos si de pur, si tu!!! tu aia mega sigura pa tine, incepi frate sa-l ponegresti p-ala, cu tampeniile, idioteniile, frustrarile alea mari cat china si reprosurile tale.
bai si mai e o idee pa care femeile n-o pot intelege: timpul frate. ala care a trecut ramane trecut, si daca tu te trezesti sa apari dupa ce s-au batut nemtii cu germanii, nu e vina nimanui, fiecare are timpul lui daca stie sa-l valorifice!!!
si-o sa inchei, pentru ca nu mai am nervi cu ce zicea Octavian Paler, God Bless His Soul:

"Asta nu intelegeau femeile la mine. Ele vroiau neaparat sa ma vindece de singuratate, cand eu nu le ceream decat sa ma ajute s-o indur".


Sunt dezamagita de tine... ca ai ales asa...

2 comments:

Anonymous said...

nu e ok tensiunea 400!! .sau e ok..e bine sa ai batai de cap sa fii nervos/nervoasa..e bine sa urasti sa te chinui!! aia e partea frumoasa a vietiii..cand ai o clipa de fericire si de logica...o savurezi mult mai mult....uite mie imi este dor de un pumn in stomac de la tine:D

Altcum said...

hahahaha:)) ii dau bine, asa-i?:))
sper ca nu-i si meriti!!! ca atunci ne suparam:))
eh ma mai enervez si eu, pt cauze nobile, doar ma stii:))