Tuesday, November 10, 2009

m.s.p.o.c.

ieri ma iubeai si azi n-o mai faci. ieri a trecut cu iubire cu tot. azi, eu ma aflu singura, in preajma ta, iubindu-te si tanjind la ieri care a trecut, cand ma iubeai.
reamintindu-mi, mi-e greu sa vad cum simteai si eu n-o faceam.
de ce tot timpul in contra timp?
nu ne-ar fi fost bine sa ne iubim sincronizat?
tu m-ai iubit, acum n-o mai faci, in schimb acum te iubesc eu. dragut, nu? e aproape hilar.
n-am apreciat o secunda cand o faceai. n-am inteles. n-am vrut sa inteleg. am fugit de tine mancand pamantul cand te simteam prea aproape de mine. acum imi doresc sa fiu aproape de tine si tu nu mai esti in ecuatie. probabil nu mai vrei sa fii. si nu te condamn. eu as fi plecat dupa prima fitza a mea. dar, tu inca dupa 1 an, mi le mai suporti.
te iubesc. esti un genial. ma hranesc cu tine. desi eu ti-am refuzat tie asta aproape tot timpul. Doamne, cat de suciti suntem noi oamenii. niciodata nu ne trebuie ce primim, ci doar dupa ce nu mai avem. au mare dreptate cei care zic: "u never really know what u got, untill is gone"
dar, am incredere. si daca nu vom mai fi niciodata atat de apropiati cum eram, eu stiu ce simt acum, stiu ce ai simtit si ce a mai ramas din asta... si mergem inainte. cu Dumnezeu inainte.
cateodata tanjim dupa ceva ce chiar avem, dar suntem prea orbi, sau ne e prea frica sa acceptam ca noi chiar primim ce cerem, si ne mentinem ochii inchisi, iar cand ii deschidem, plangem ca nu mai e ce a fost.
mi-e dor de tine cand nu te vad. ce ciudat sentiment. ce ciudat e sa constientizez asta. si e frumos. te iubesc.

No comments: