Tuesday, June 3, 2008

de ce e frumos vara?

pentru ca e Soare:)
pentru ca linistea nu e niciodata ca intr-o seara de vara... probabil din cauza diferentei intre zi in care caldura te invaluieste si noaptea in care iti permiti sa te lasi in voia vantului, iar linistea dupa mine, nu cred ca sta in frig:)
e frumos iarna sa-ti mai permiti sa te joci cu bulgarii de zapada si sa te imbeti de dansul fulgilor din campul tau vizual de adult, dar linistea... linistea cred ca s-a nascut vara:)
sa nu vorbim de Mare:) cine ma cunoaste, stie ca pentru mine definitia linistii e pe malul unei Mari...:) eterna mea Mare:)
cum sa-ti refuzi o seara in Unirii de exemplu? cata liniste... (Unirea cu Linistea)
linistea, cred eu, trebuie si cautata, degeaba tanjesti dupa ea, urli, crezand ca te aude si vine ea inspre tine, daca nu o si cauti... sunt anumite locuri ale linistii:) nu, nu sunt fizice, decat nominal, ele se afla inlauntrul nostru:)
cred ca un om se poate masura in ceea ce e, dupa numarul de locuri ale linistii din sufletul lui:) ce frumoase sunt de atins:) si automat sunt frumosi si oamenii care le poseda:)
oamenii astia de acum, robotii, si-au pus peste aceste locuri ba cate-o masinuta, ba cate o casa, ba un teanc de bani si gata, s-au facut fericiti. culmea, astia chiar cred ca asa au acoperit linistea, i-au luat glasul :)) haha. la astia numararea ar da cu minus...
unde e linistea sufletului tau?
multumesc Celui de Sus, acum mi-e bine, nu am tot, nu vreau tot, nu sunt cel mai fericit om de pe pamant, nu vreau sa fiu, dar mi-e bine
inca vorbesc, inca ma bucur, inca pot sa aleg sa fiu buna, inca vad chipuri pline de lumina, inca pot sa ma las atinsa de suflete, inca imi doresc sa ating suflete (asta e cel mai important)... inca-mi doresc ca unii oameni din viata mea sa fie fericiti...inca mai pot sa fiu om
cand nu voi mai simti, Ceruri, Mari, Suflete, Ochi, Buze, Adieri de vant... nu voi fi existat vreodata... pana atunci, inca ma mai joc:) pentru binele lor
cred ca:) pentru a-ti mai afirma partea buna din tine e bine sa-ti permiti sa iubesti, ah nu, nu pe oricine:) (eu am fost tot timpul pretentioasa, bine, putin prea:)))
eu sunt impotriva iubirii oamenilor (cum suna asta, parca as fi barbar), cine intelege, stie despre ce vorbesc... forma asta de iubire imi provoaca sila, ma face sa-mi doresc sa-i impusc, ma face pe mine sa nu mai vreau sa iubesc - lucrul asta e cel mai grav
e ca si atunci cand ma gandesc ca i-as taia copilului pe care l-as naste aripile din start, daca l-as naste aici, asa ma fac ei sa ma gandesc si cu iubirea. cum sa nasti o iubire intr-un spatiu minat? nu o omori inainte de a o zamisli? iubirea nu s-a nascut in venin... ea s-a nascut din Soare:) pacat ca robotii astia nu vor putea fi niciodata Raze...
revin la o fraza pe care o iubesc, din Ionesco... inca imi doresc:) sa cunosc pe cineva care face parte din lume si totodata e in afara ei:)
si mai vreau tenesi rosii:)) (sa rezoneze cu starea mea mentala:)))
i choose a color, i choose a smile, i choose a soul, i choose life:)) haha today:) maine? sper sa fie Soare:)
scuzati-mi incoerenta, nu stiu ce e cu mine:)) haha, fata de voi astia care mai cititi. cuvintele imi iarta jocurile intotdeauna:) stiu ca ma revansez:)) asa cum o fac si ele mereu pentru mine...gata cu aberatu pe azi:) tomorrow is another day:) sau punandu-ne capul pe perna, speram... sa fie:)

No comments: