Saturday, March 7, 2009

a pleca

dupa un timp, eu decid sa plec
da, eu, decid sa plec de langa voi.
de ce?
pentru ca mintea mea isi face scenariul in care hotaraste cine intra, cine pleaca, cand, cum...etc...
eu plec atunci cand consider ca m-ati ranit de-a lungul timpului suficient de mult.
n-am sa plec niciodata la prima voastra abatere. dar am sa plec, la a 3-a, a 5-a, a 10-a... si sigur, e usor de judecat...cum sa te iei sa pleci? noi eram prieteni... adevarat. dar cand pe mine ma durea sa-ti fiu prieten, unde erai? de ce te auzi intreband doar dupa ce am plecat? de ce nu ai putut sa-ti pui un semn de intrebare inainte?
e simplu, intre noi oamenii sa intram in diferite situatii care prejudiciaza mai mult sau mai putin pe unul dintre noi. e si mai simplu sa interpretam gresit aceste situatii. cel mai greu e sa te mentii in fiecare situatie, tu-ul acela despre care vorbesti intotdeauna, sa fii acel tu...care pretinzi ca esti mereu, cu diferite alte persoane, in diferite alte situatii... e aproape imposibil. pe cineva acest tu al tau tot raneste... uneori ma intreb fac cu voia mea? intamplarea a facut asta?
pana n-am trait-o pe pielea mea n-am inteles cat de mult poate sa doara sa-l lasi pe om cu ochii-n soare...si tu sa te iei si sa pleci...tot inainte, fara sa te uiti inapoi...dar cum sa te uiti inapoi la ceva ce doare? doar cand mai incerci sa furi o privire, doare...cum as putea sa ma intorc?
niciodata.
niciodata, dupa ce am plecat nu ma voi mai intoarce cum am fost in faza initiala. asta normal, in cazul in care ma mai intorc...
ne dor multe lucruri, si noi refuzam sa vorbim despre durere. credem mult in capacitatile noastre de a uita, de a trece peste, de a fi niste martiri. nimeni nu e suficient de puternic, sa care atata durere de buna vointa.
durerea doare, si daca n-o scoti afara din tine, te va ucide, si cel mai grav e ca o va face fara sa stii. poate ai mai vrea uneori sa o opresti din procesul asta, sa te mai lase si pe tine sa mai intinzi o mana...nu. nu mai poti. durerea te goleste. te lasa gol si singur, iar oamenii nu pricep. ei nu pricep, ca nu le spui ce te doare... pentru ei.
daca va dadeam doar binele, imi bagam mie furculite-n mana...
daca va dau raul, nu stati langa mine...
in ambele cazuri ma pierd pe mine... e important cum fac asta:)
eu aleg sa plec, si-mi asum asta... poate veti intelege vreodata.

No comments: