Thursday, October 22, 2009

CEA MAI FERICITA ZI DIN VIATA MEA!!!

BAAAAAAAAAAAAAAAAAIiiiiiiiiii!!!
mi-am gasit sensul vietiiiiiiiiiii intelegi!!! nimic mai mult! nimic n-a avut vreodata mai mult sens ca azi niciodata!
Doamne!!! Dumnezeu e mare!!!
am crezut toata viata mea, chiar si atunci cand am fost cel mai jos chiar si atunci cand puteai sa-mi dai luna de pe cer si eu tot jos eram, si eram cel mai negativ om si asta imprastiam in jur!!!
nu!! n-ai inteles! AM CREZUT INTOTDEAUNA!!!
Doamneee viata meaaa mare!!! ce s-a intamplat azi!
AZI - 22 octombrie 2009, JOI este cea mai fericita zi din viata mea!
in viata mea lucrurile nu s-au conectat ca azi!
ce stiti voi ma care nu mai puteti ca nu mai sunteti cu nu stiu cine, ca v-ati pierdut scopu vietii sau ce pana mea credeti voiiiiiiiii!!! nu exista asa ceva! esti jos atata timp cat vrei sa te mentii acolo!!! Soarele e sus pe cer si straluceste chiar daca tu te dai de ceasul mortiii! Aoleo si azi a iesit soarele dupa 2 saptamani! Cum? totu e divin!!! totu e interconectat!!!!! totu totu!!!
acum nimic nu ma mai poate opri. nimic nu ne mai poate opri.
toata perioada asta in care am stat si a fost mega aiurea acu a prins sens!
viata mea a prins sens!
totu se leaga.
daca-ti deschizi sufletul totu vine inspre tine, nu mai trebuie sa te agati tu de orice sa ai ceva!
cu Dumnezeu inainte!!!
ii mai punem o lumanare lu Tupac si zicem: "there's a God if you need a reason" !!! AMIN

Thank you God for every little blessing that you gave me!
I'm blessed! We are blessed!!!
I luv my sis, Crisa, Zanillya, Alinutza si toti oamenii minunati din viata mea! And my Family forever! For makin me for givin myself to this world! I live between angels and my life's blessed!!!

One Love!!!

The Happiest Day in My Life!!!

ce stiti voi ma, care alegeti o viata plafonata? ce stiti? deschideti-va sufletele alea pe care vi le inchideti singuri!!! shine on my way!!!

No comments: