Friday, October 16, 2009

men are fools.

tocmai am primit o veste. de la un barbat prost. foarte prost. dar pe care eu il iubesc. il iubesc asa prost cum e. dar el nu stie asta.
mi-a spus la revedere, traieste-ti viata, eu o am pe a mea si sunt fericit. ma sa mori tu?
cum poti sa alegi sa fii fericit cu o persoana care te manipuleaza sau care nu are deloc incredere in tine? mie sa nu-mi vorbiti despre asa zisa fericire, pentru ca eu am experimentat sentimentul asta si n-are nicio legatura cu persoana cealalta. are doar cu voi. nimeni nu poate iubi un manipulator. o persoana care te iubeste doar pentru ca poate sa te manipuleze. asta o face un om slab, nesigur pe el si care habar nu are cine e sau ce vrea de la el. cum ar putea sti ce vrea de la tine atunci?
dar tu esti orb. esti atat de frumos incat esti orb.
sa-ti respect decizia si viata. dar viata mea si sentimentele mele cine le respecta?
Doamne cat esti de copil.
si stiu sigur ca ai sa regreti, si stiu bine unde te vei intoarce cu ochii tai aia pierduti. pentru ca asa ceva n-are cum sa-ti aduca nici un bine. esti un las. un las care nu lupta pentru ceea ce merita cu adevarat. manipulare? asta e ce vrea sufletul tau cu adevarat? dar e mai comod sa te arunci in bratele primei venite si sa o accepti cu toate prostiile p-aia, din frica sau lipsa de curaj, sau toate alea care le ai tu adunate. nu-i panica. universul lucreaza. daca tu nu vrei sa muncesti pentru tine, ai sa vezi ca el o va face si o sa te aduca in stadiul in care ai refuzat sa intri. pentru ca mie poti sa-mi spui 3 vieti cat iti e de bine, cand eu vad de la 3 poste cat e de aiurea situatia. nici o femeie normala, care te-ar iubi sincer nu ti-ar cere vreodata sa renunti la orice iti place tie sau iti face bine, pentru ea. never. asta e egoism, niciodata iubire. si-n plus, nu e corect fata de tine, fata de persoana ta, fata de cine esti tu cu adevarat. prin ea, nu faci decat sa te refuzi in continuare. langa tine, trebuie sa alegi sa fie un om care sa scoata toata esenta din tine, nu s-o sape si s-o infunde.
nimeni nu iubeste pe nimeni.
sunt prea putini oamenii capabili de iubire altruista. adica d-aia stiti voi cum? d-aia de nu te intereseaza ca omu e peste mari si tari sau ca pleaca nu stiu unde fara tine, pentru ca iubirea ta ar fi insasi siguranta pe care tampitele astea de femei frustrate si nesigure, o cauta in tot felul de locuri gresite. crezi ma ca daca inceteaza sa vorbeasca cu mine, au murit oamenii de pe pamant? crezi ca tot mapamondu asta e tampit ca tine?
femeile-s proaste si nesigure. e clar. nu toate. putine exceptii. dar barbatii care le cad astora in plasa sunt cei mai prosti. si culmea, mi-a fost dat sa vad numai d-astia mega extra destepti facand prostia asta. oare ce-mi spune asta? cat sunt de slabi emotional? degeaba ai ditai coeficientu de inteligenta, daca afectivitatea te omoara, te depaseste, te slugeste.
ce sa mai zic? ca sunt dezamagita? nici nu stiu daca asta simt. e oricum aiurea ce simt. trebuie iar sa ma pun in acord cu imposibilul, cu falsul, cu ipocrizia si imperfectiunea. dar oamenii aleg. si ei trebuie sa fie responsabili pentru alegerile lor. eu sunt pentru ale mele.
sentimentele mele nu se opresc cu o bara. stiu ce simt. e dincolo de filmele voastre proaste. e un film care n-ar avea trecere la hollywood. dar are in sufletul meu. pana atunci voi traiti-va telenovela. eu imi traiesc visul.

poate n-ai sa stii niciodata. dar eu stiu. si pe mine ma inalta asta, in schimb pe tine te coboara ce ai ales. si nu meriti. dar ai sa intelegi candva. sper. pentru ca daca nu, lumea asta nu are nici un sens.

No comments: