Wednesday, October 21, 2009

pfffffffffffffffffffffffffffffffff

I luv my family! I luv my girlz!!!
I feel great!!!
simt ca pot muta muntii acum! pfff! nu ma mai intereseaza nimic. oricat ar fi de greu o sa lupt pentru tot ce-mi doresc. da nu le am, da le primesc greu, dar asta nu ma impiedica sa merg mai departe.
pfff, ai mei sunt niste geniali!!! Doamne cat pot iubi parintii astia!!! oricat am fi noi de dusi sau de nesiguri pe noi, parintii mei tot ma sustin sa fac ce vreau!!! asa ca pot pleca oriunde sa fac ce vreau! yeaaaa baby!!! ce-ti mai poti dori?:D cand te sustin de acasa!!! si-n plusss i got my girlzzz!
sormea, care e o geniala si Doamneee n-am vazut-o asa fericita de atata timp ma implineste si pe mine! everythin fo ma ppl's happiness!!! oh yea! and i have great ppl around me to feel happy for them!!! Se poate! once again! se poate!!! Noi putem! Noi vrem noi putem!!! si nu e nicio campanie e doar o stare de spirit extraordinara, sharuita cu oameni grozavi.
Ma family+Ma people = Safe ground = Love = Fullfiling wishessss!!! = Everything!!! AIA E!!! punct
Sunt foarte fericita si increzatoare! Ii iubesc pe ai mei si pe fetele mele si o sa facem tot ce ne sta in putinta pentru binele nostru!!!
Cuz ain't no mountain high enough! Aia e! say again: ain't no mountain high enough!!!

Asa stare de fericire si de implinire si de incredere n-am avut de mult si ce mult face sa o poti imparti cu oameni care simt la fel!
God works on misterious ways!
We gon do it!
We rock, they suck!!!
Am suferit destul ca ne-am nascut in tara asta! Acu vine si timpu nostru!!!
Bring it onnnnnn babyyyy!!:)) Mwhahahaha

One Love to God, to ma family, to ma people!!!

A.

No comments: