Tuesday, October 20, 2009

fuck it again and again!!!

de ce chinul asta folositor nimanui de a-mi petrece timpul aiurea in tara asta?
cine mai trebuie sa inteleaga ca nu mai suport si ca ma exaspereaza fiecare zi pe care o incep aici?
sunt singura, intr-un oras care nu-mi place, intr-o tara pe care o urasc. timp in care ii observ pe altii traindu-mi poate visul. ce poate fi mai chinuitor?
urasc asteptarea asta... asteptarea a ce?
acu nu mai trebuie sa-mi arati ca nu era un bun motiv. am inteles ca nu era. i moved on. vreau doar sa plec si stii asta. Doamne. nu mai stiu ce sa fac. sa iau bani si sa ma urc pe avion? asta-i solutia extrema pe care trebuie s-o iau daca nu se intampla nimic?
in fiecare zi ma trezesc sperand sa se intample ceva, sa sune nenorocitu ala de telefon si sa aud: vino! maine!!! imi vine sa-mi fac bagajul de acum!
NU MAI SUPORT ROMANIA! NU MAI SUPORT SA FIU AICI!
ma omoara sa fiu aici.
era in House o faza: ce e mai greu pentru un parinte, dincolo de a avea un copil handicapat, cred ca e sa-si vada copilul nefericit!
ei bine sunt sanatoasa pana acum, Doamne ajuta, dar nefericita sunt sigur!
si stiu foarte bine ca tine de mine si interiorul meu, dar guess what??? nu vreau ma sa fiu bine cu mine in tara asta de rahat. si am o mie de motive pe care le-as expune degeaba.
repet!!! i wanna get the hell out of here, the sooner, the better, pentru ca nu stiu cat mai rezist!!!

No comments: