Thursday, October 15, 2009

se poate fratilor!

da! eu pot. tu poti. noi toti putem, separat, pentru fiecare din noi.
habar nu am cum va fi maine, sau ce-mi rezerva viitorul peste o luna, dar sper la bine, stiu ca va fi bine si stiu ca se va intampla ce simt ca vreau sa se intample. asta-i totu. sa vrei sa-ti fie bine. sa faci ceva pentru asta. nu sa astepti si cand vezi ca nu se intampla sa zici eh stiam eu ca asa o sa fie. normal ca nu se intampla nimic daca nu faci nimic pentru asta.
crezi? simti ca asta vrei? bun. si atunci de ce te mai impiedici? de ce-ti pui singur piedici?
nu vrei sa fii fericit?
eu vreau! eu sunt!
si tu poti fi. si tu esti.
daca-ti golesti sufletul de toate prostiile cu care esti obisnuit sa te umpli in fiecare zi, pe baza diferitelor motive/scuze de la nu am timp pana la nu merit io asta, poti! o secunda iti ia sa realizezi asta! pentru ca daca esti capabil sa-ti doresti, sa-ti imaginezi ce vrei, ce poate sa te impiedice sa chiar o dobandesti? nimic. nimic real, doar ce crezi tu ca e in capul tau.

eu chiar cred ca pentru mine va fi bine, in ce priveste viitorul meu. pentru sunt libera de prostii. pentru ca nu am ganduri negre despre ce poate sa nu mearga. am lasat loc doar dorintei pure de a se intampla exact ce vreau si asa va fi. stiu asta. nu-mi sabotez singura fericirea si libertatea. nu am de ce.

si uite ca si in jur am oameni care-si demonstreaza ca se poate! da se poate. daca-ti deschizi, sincer sufletul in fata cuiva, se poate ca acela sa fie la fel de sincer ca tine, si sa fie cine ai avut nevoie mereu sa fie. dar asta doar daca ti-ai golit sufletul de panici, daca ai incetat sa mai transmiti inspre celalalt doar negativitati. daca, pe scurt, crezi in tine si in cine esti.

i'm happy. se poate. pentru fiecare dintre noi. daca e ceea ce ne dorim cu adevarat.

one love

p.s. ah! nu s-a intamplat nimic deosebit ca sa realizez asta. e o stare ce o am de o vreme. dimpotriva, sunt racita, sunt bolnava si afara ploua de zile, deci as avea toate motivele s-o ard depresiv, dar nu am de ce. capacitatea de a zambi dincolo de toate, nu vreau sa mi-o pierd:)

No comments: