Tuesday, January 27, 2009

:) Babe :)


atat am cerut: un om care sa ma iubeasca pt ceea ce sunt si sa creada mai mult decat cred eu in mine
:))
nu credeam k exista sau va exista vreodata omu asta. ei bine, omul asta exista si esti tu babe!
:)
Te iubesc pentru tot ceea ce esti. Iubesc partea din tine care ma formeaza pe mine si-mi da puterea pe care eu!!! nu pot sa mi-o dau. Eu nu am putut si mi-o recunosc, singura. Si sunt mandra de faptul ca te-am ales sa-mi fii aproape. Tu-mi dai acum viata pe care am pierdut-o in toti anii astia. Tu esti omul care reface in mine tot ce au ucis ceilalti. Asta pentru ca tu esti un Inger:) si esti Ingerul Meu.
Your soul is forever blessed. I know. And now, mine is too, because you touched it.
Te iubesc babe. Esti singurul om palpabil din viata mea, care ma atinge si ma rupe-n bucati, numai pentru binele meu. Tu esti energia pe care eu am pierdut-o. Tu esti plinul din golul meu:)
Te iubesc!

No comments: