Thursday, January 22, 2009

Thank you for loving me

:)
E minunat sa ai oameni in jurul tau care te iubesc si care te invaluie de pozitivism, iubire pura, sinceritate-n ochi si suflet.
Da. Am cel putin un om in viata mea, care ma iubeste pentru ceea ce sunt. Ce poate fi mai minunat?
Cei care inca nu v-ati nascut, sau v-ati nascut orbi, pentru a vedea cine sunt, nu e pierderea mea, e doar a voastra si sunt constienta d-asta. Acum mai mult ca niciodata. Acum pentru ca stiu ca ea ma iubeste pentru cine sunt si nu conteaza cat de defecta sau nu sunt. Conteaza cine sunt eu aici si acum, ce simt si ce ma face asta sa fiu. I love your soul babe!
Once again: there`s a God if you need a reason! :)
Thank you 4 this connection. Thank You for her sincere pure soul whom You let to be near mine.
Cand esti inglodat in propria-ti intunecime, cand tu nu-ti mai poti scoate singur ochii la lumina, e suficient sa-ti vada altcineva ochii inca luminand in intuneric si sa te scoata d-acolo.
Pentru a fi pozititiv, cand nu mai crezi ca mai ai asta in tine, trebuie sa te uiti in stanga si in dreapta sa vezi ce oameni iti stau alaturi, daca te incurajeaza sau iti accepta intunecimea, sau daca ti-o adancesc, sau daca undeva chiar acolo aproape de tine, nu e cineva care vrea sa te scoata din ea:)
Stiu, ca eu nu vad binele din jurul meu:) Iti multumesc ca prin ceea ce esti, imi deschizi ochii. Nu totul e atat de negru cum il vad eu, si daca n-ai fi tu, aici si acum, n-as vedea lumina pe care o vad acum, speranta ca eu inca mai pot. Eu sunt, eu vad, eu simt. Iti multumesc ca-mi dai asta. Iti multumesc ca tu crezi in mine si atunci cand eu n-o fac sau nu cred ca mai valorez ceva. You can`t imagine what means this to me.
You are the light and positivity in my life now. And I wanna thank you. I wanna thank your soul for chosin` to be next to mine, in a time, when mine is more poisoned than ever. Do you realise that:) you take the poison out of it? You are blessed! :) You are an Angel! :)
Trebuie sa aleg sa fiu alaturi de oameni sanatosi, nu de cei care-mi omoara fiecare nerv, imi sting fiecare gura de aer si-mi usuca fiecare pata de sange. Unul exista. Inseamna ca pot fi mai multi. Inseamna ca eu pot fi unul. Inseamna ca eu sunt. Iti multumesc.
Lumina exista pentru ca tu existi. Eu exist pentru ca tu vezi lumina din mine.
Te iubesc babe!:)
Your soul is forever blessed and we will shine there together, no matter where we will be, cuz we are meant to be who we are. I trust you and you trust me, and bein near you, I am thankful.
There is a God if you need a reason.
My life is blessed today, yesterday and tomorrow.
We are all blessed. We just have to look inside us, to allow ourselves to be, feel and be again what we are to be.
Mine. Yours. Ours.
One Love!
Thank You God 4 everythin!
Happy B`day Babe!!!

1 comment:

ladybugthedreamer said...

Logic ca " no comments yet. " pentru ca oamenilor le este m-ai usor sa vada raul din tine si sa-l judece pana la epuizare decat sa isi tina ochii deschisi si sa-i ajute si pe altii sa-i deschida atunci cand vad o raza de bunatate intr-o lume atat de cruda si de rea.. In jurul nostru gasim doar oameni superficiali si din nefericire daca nu suntem destul de atenti si de puternici ajungem sa facem si noi parte din acea categorie..
Te-am iubit. Te iubesc. Te voi iubi.
Iti multumesc pentru ceea ce esti tu, pentru ceea ce am devenit eu din cauza ta, pentru puterea pe care eu am captat-o de la tine .. Iti multumesc pentru ca faci parte din viata mea si chiar daca pentru ceilalti esti doar un suflet pierdut, pentru mine esti un suflet de copil plin de putere si inocenta .. Te iubesc babe.. Si orice prostie ai face, nu o sa schimbe asta ! It's a true !