Sunday, August 23, 2009

il stiti pe Taz??? daca nu, va spun eu cine e! :D


AH!!! you made my day! da' tu tot timpu reusesti in momente d'astea mega aiurea prin care trec...
frate, eu chiar am prieteni! stiu ca pierd mult timp in iluziile mele... gandindu-ma sau oferind energie pe tava unor oameni care pur si simplu nu exista, sau nu vor sa existe in viata mea, si nu le-o ofer celor din jurul meu. dar eu nu uit niciodata ce m-a atins vreodata.
iar Taz... Oase... Ionut din Pantelimon Bucuresti:D este unul din prietenii mei adevarati. si sunt foarte bucuroasa sa spun asta.
habar nu aveti voi ce minunat e sa-l lasi pe un om sa-ti dea ce are mai bun din el: simplitatea lui. pentru ca simplitatea are toata puritatea din lume si nevinovatia. si am primit-o si o primesc de la tine.
pe oameni ii uneste suferinta. si-am sa o zic mereu. si, si eu si Taz stim foarte bine ce inseamna asta. ca probabil daca am fi fost amandoi la hollywood ne-ar fi durut undeva de tot:))
e unul din oamenii in care o sa cred cat timp o sa respir chiar daca ajunge cel mai mare om sau daca nu face nimic cu el. pentru ca pur si simplu stiu cine e si sunt mandra ca-l cunosc.
e omu care nu vrea niciodata sa-ti sara-n ochi, sa-ti dai tu seama ce jmecherie de om e el. aparentele il duc acolo unde vrea de multe ori, la oameni care nu sapa in adancuri, pentru ca stie bine, ca cine vede, vede! si nu e estompat de jocurile, glumele sau nebunia lui. si cine se lasa oprit din cunoasterea lui , de "obstacolele" astea, il pierde chiar pe adevaratul Taz. pentru ca asta e el. e vartejul care aduna nisipul in desert:)
pe Taz l-as numi simplu asa: viata:)
iti multumesc ca-mi esti prieten. ca crezi in mine. ca vezi prin mine. ca esti alaturi de mine si nu trebuie sa fii fizic langa mine pentru asta. si ma bucur ca ma lasi sa-ti fiu alaturi.
viata e simpla. asa e Taz cum spui tu. si noi suntem bine, dar intr-o alta dimensiune. si stim amandoi ca nu putem da dimnesiunea asta a noastra pe realitate, si chiar daca e greu pentru visatori, visele noastre nu le poate inlocui nicio realitate pentru ca sunt singurele care ne dau ceea ce avem nevoie cu adevarat.
sunt mandra de tine si voi fi mereu. tu esti demonstratia existentei fericirii pure, pentru ca fericirea e simpla. si cand alegem s-o complicam aia nu mai e puritate, e chin si ala nu e simplu. si aia nu e fericire. iti multumesc ca-mi amintesti ce e simplu si frumos si bine, fara durere.
tu esti unul din motivele pentru care eu am mers mereu mai departe:) pentru ca ai stiut mereu ce sa zici in momente critice. si chiar daca eu sunt un om al cuvintelor grele si greu de explicat eu te admir ca tu poti sa pui adevarurile in cuvinte atat de simple, pentru ca asta e baza. asta e tot.
ah! si daca inca nu stiti cine e Taz, uitati-va juma' de metru langa voi, si-l vedeti! :) el e acolo mereu, deghizat sub niste poante grave si un ras care ascunde multe!:D

thank u for being my friend. i am grateful. One Love,
raaaaaaaaaaap :)) haha
>:D<>:D<

2 comments:

Anonymous said...

:| viata`i greu nu toti poate rappppppppppppppppppppppulee se poarta turcoazzzzz:d 1 luvvvvvvvvvvvvvvvvvv. ms si eu mai socat cu postul asta:D

Altcum said...

pai ce pana mea?:))) daca nu eu cine?:)))))))))) one loveee backkkk
aiaaaaaaaaa i:)) noi sa fim sanatosi >:D<