Sunday, August 30, 2009

me, my sista, thugs and our black world

:)))))))))))))))))))
intr-o incercare eronata de a discuta cu-n prieten d-al nostru despre thugs:)) si despre cum girlz fall for them am dat-o intr-o veselie grava pe care doar eu si sis putem s-o simtim :D
bai!!! sa ma lasati cu impresiile voastre de self-centered ppl, care credeti ca n-aveti nicio problema si sunteti centrul universului!!! that's just some bullshit!!! si voi astia care-i judecati pe toti care nu vi se par asemanatori, ba din contra foarte rai in comparatie cu voi, dar macar oamenii astia nu se ascund dupa ei insine.
:))) pff Doamne daca n-as avea-o pe sis sa sharuiesc toate trairile astea cu ea:D
imi bag picioru-n toate ideile voastre despre baieti buni si filme d-astea mature. hai frate sa fim seriosi, avem majoritatea 20 si ceva de ani! cand o sa ne traim viata? in 54? la 40 de ani cu 1 copil si al2lea pe drum? cu bagaju plin de regrete ca n-am facut ce puteam face cand era timpul nostru? come on!!! toata viata ai timp sa imbatranesti. ai timp suficient sa-ti faci o familie cu oamenii pe care-i vrei alaturi de tine atata timp. dar sa n-o ardem maturicesc cand mi se pare ca nu-i cazul. mari maturi suntem la 20 de ani, ce sa-ti explic frate. si ce matur o sa fii tu pe la 50 de ani cand o sa-ti doresti sa te mai poti bucura ca un adolescent si sa nu-ti pese de ziua de maine.
ei, daca e asa, momentan ma doare undeva de ea maturitate si totusi prea multa ratiune strica. iar eu sunt o mentala, dar in comparatie cu ce gasesc in jur intr-un anumit personaj, imi doresc sa o las mai moale. adica oricum n-am cum sa pun la rang regesc maturizarea asta cand am 22 de ani si nu vreau frate!!! refuz!!!
vreau sa-mi traiesc viata!
si da vreau sa ma bucur de abdomene perfecte, de priviri dubioase si mega provocatoare, de maini care stiu doar intr-un anumit fel sa te atinga, chiar daca senzatiile astea tin doar clipe!!! pentru ca asta ma bucura acum. si daca asta ma bucura acum, ma vad a fi tampita sa zic: nu, eu sunt o persoana matura, trebuie sa astept aparitia pa un cal alb a unui principe care sa aiba capul pe umeri si care sa confunde maturitatea cu absolutul.
si cum ai putea sa nu te bucuri de un dans sublim? cum ai putea sa nu-ti curga ochii privind niste miscari superbe? dar, doar noi putem intelege asta! si fac inca odata ceva-n maturizarea ta si-n centrul universului tau pentru ca tu habar nu ai de bucuriile astea!
hip-hop-ul si implicit dansul sunt chestii de neexprimat daca nu le simti! si suntem putini cei care simtim dincolo de toate superficialitatile, de toate trendurile. asta e casa mea. muzica asta, dansul asta, oamenii care simt asta. si sunt foarte mandra de asta. prin hip-hop am cunoscut cei mai importanti oameni din viata mea. prin el si cu el am devenit ce sunt. si nu ma cladesc ca altii mari maturi pe baliverne, pe chestii exterioare mie, auzite, ci pe ceea ce simt. si ceea ce simt oricat de mult m-ar indrepta spre chestii rele, e tot ce am si nimeni nu-mi poate lua asta.
klar suferinta e mai usor de carat, daca o imparti cu altii. si e la fel de klar faptul ca anumite senzatii care-ti ofera bucurie pura sunt fenomenale impartasite cu oameni care chiar simt la fel. and that's no bullshit. i got my proove for that.
te iubesc sis! te iubesc ca pot impartasi cu tine si suferinta si bucurie, intr-un mod in care nu pot cu nimeni altcineva! we are forever blessed.
we love black culture, we love thugs and yea we are grateful for our decisions and feelings, cuz u know what? we, at least we are sincere in what we feel and makes us trully happy.
si sa-ti mai zic ceva! prefer o mie de thugs, aia pe care tu-i desconsideri, dar care cand te-au privit te-au privit sau cand te-au atins te-au atins, decat un fals barbat bun matur cu care poti sa-ti cladesti bazele unui viitor care se va zdruncina la primul suier de vant.
life is beautiful in our world! and we are blessed for that!
luv u ma sistah! >:D<
One Love

thuggggggggggg lifeeeeeeeeeeeeeeee - asa ar zice Taz >:D<
pam pam

P.S. sunt momente in care as da cu toata lumea asta de pamant, dar n-o sa-mi refuz niciodata bucuria din momentele fericite. pentru ca ele exista, daca-ti permiti sa le ai si sa le simti. one love to ma beautiful people! senzatiile pure pozitive sunt de neinlocuit si de cele mai multe ori de neexprimat in cuvinte, d-aia e superb sa poti gasi un om caruia sa nu fie necesar sa-i traduci in cuvinte ce e intraductibil:D pentru asta o am si o iubesc pe sormea! :D sunt o fericita, bai! :D

4 comments:

Anonymous said...

=)))) jur ca vroiam sa dau comment thug lifeeeeeeeeeeeeee :))) dar nu o sa zic asta o sa zic asha : FRASSSSSSSSSSS!!!

Altcum said...

ahahahahahaha :)) frassssssssssss klar:)) maineeeeee ajung pam pam d-abia astept >:D<

Urban vs. Classy said...

"Ima thuggg i shot 2pac, yes i did. we were arguin over a parkin space" :)))))))))))))))))))))))))) ce mai sis aia i ceeee self centred people ce holiuuuddd ceeee ericisme ceeee printi p cai albi "thuuuggg lifeeeeeee" sa l citam si p taz :)))aia'i we got ourselves viata i greu nu toti poate DA NOI PUTEMMMM:))) te iubesc sis>:D< thank God i got ya!>:D<

Altcum said...

hahahaha:))) klar thug lifeeeeeee
in final sis, orice s-ar intampla stiu ca te am pe tine, and that's the most important, and 2gether we can do it. te iubesc muuuuuuult >:D<>:D< maineee te iau in brate pam pam:D:D:D >:D<