Friday, April 25, 2008

entuziasm

de ce exista entuziasm?
raspuns tipic uman: ca sa existe dezamagire
:))
nu stiti altceva decat ca daca exista ceva, trebuie sa existe si reversul ei
asa ati fost si am fost invatata si urasc fiecare om, care de cand eram mica, mi-a bagat asta in cap
NU trebuia sa fie asa!
personal, eu sunt entuziasmul pe picioare...
imi spui ca vin Ctc in oras, imi dau un rinichi, doar sa vina mai repede si sa pot sa sorb doze de viata...suflete...
stiam, stiam ca e prea mult ce simt...
"cunoaste-te pe tine insuti"
"nimic prea mult"
de ce?
de ce naiba s-a creat pe pamant o singura fiinta cu suflet si si aia e limitata?
fir`ar noi sa fim de suflete
as vrea sa nu mai clipesc... as vrea ca inima sa nu mai tresara... dar din pacate stiu ce inseamna asta...si e crunt...
nu poti sa te bucuri de o fericire intreaga, completa...ea trebuie sa fie taiata, impartita si apoi refacuta
mi se pare un fel de bataie de joc... sau poate e doar uman
daca ni s-ar da forme complete (gestalturi) n-am sti ce sa facem cu ele...
noi nu veneram intregul, ne place sa ne ciopartim...
d-aia eu iubesc ideea, si nu omul
cum as putea sa-mi distrug vreodata sursa de izvor al vietii mele interioare?
atunci cand vibrez, sa-mi opresc trairea...asta ar mai lipsi sa fac...de plans nu mai pot...
NU te bucura! NU astepta! NU dori! NU spera! NU face nimic! NU iubi...
traiesc 2 personaje diferite...una care nu accepta viata si una care-si tunde parul, isi face unghiile, si vrea sa fie femeie...adica o iluzie adevarata si un nimic uman
daca nu as avea acea iluzie interioara, n-as fi nimic mai mult decat o papusa falsa, fara culoare, fara suflet, mecanizata, care se bucura de ceea ce ei, numesc viata
Niciodata nu veti putea ucide o iluzie:) Pentru ca nu o veti recunoaste (simti) niciodata ca fiind in viata!
acum, 9 mai e doar un entuziasm, taiat in mii de bucatele, peste care astept sa se lase dezamagirea... spor la treaba voua si ei!

1 comment:

asthma said...

loading optimism-imi place cum scri.
e foarte inoportun(in a good way),spontan,vorbit cu tine.nice job.