Tuesday, April 8, 2008

vreau oameni noi

vreau oameni noi...
m am saturat ...
la fel cum nu mi place sa stau mult intr un loc...ci vreau sa explorez tot timpul , sa cunosc noul, asa... acum m am saturat de aceiasi oameni cu aceleasi probleme... vreau sa cunosc si sa simt suflete noi...
vreau sa "sap" in oameni noi
sa ma lovesc d noi puritati
cu cat cunosti mai bine un om cu atat te apropii mai mult de o despartire de el...asa zicea bine cineva:)
si cel putin eu ... cred ca ma plictisesc... sau poate ca nah daca oamenii raman tot unde sunt ... mai mult timp ma plictisesc sa aud aceleasi lucruri
pentru ca eu sunt intr o continua evolutie... orice gand, orice idee, o macin...scot produse noi... gandesc...poate prea mult
m as opri din gandit... daca as vedea un suflet ce merita a fi simtit... care atunci cand l as vedea... nu m as gandi la contexte situationale, la factori socio-psihologigi...
pur si simplu as simti...
oare imi mai permit?
as vrea sa pot...as vrea sa am pentru ce...
te nasti... inainte sa mor eu? (mai e foarte putin)
si cand am sa mor de tot, probabil am sa te astept pe undeva prin vreun por... de suflet uitat

No comments: