Wednesday, April 9, 2008

doza de dulce

m am trezit fara soare azi... trist
eu fara soare nu sunt...
de cateva zile ma invart in acest culcus fara a-mi gasi un loc confortabil... in mine undeva e sigur... si l stiu unde e, ca mi e prietenul cel mai bun...dar de cateva zile se tot muta...
si ma agaseaza orice, totul... toti oamenii ma enerveaza
aceiasi cu aceleasi probleme...Doamne... move on, faceti ceva, nu ramaneti in ele
dupa ce trece un timp, incep sa cred ca nu vreti, nu vreti, va convine sa va tarati in noroaie, sadism, propriu pentru propriile suferinte...sunteti patetici, macar de-ati recunoaste...eu o fac...
dar m-am saturat sa va recunosc eu si voi sa nu va recunoasteti...
eu am 2 picioare si 2 maini, nu am 100 din fiecare...

imi vreau doza de dulce, da pe ziua de azi...
o ciocolata, inca una, biscuiti cu ciocolata... mult dulce
da, asta e "raul" pe care eu mi-l fac zilnic pentru ca altceva nu am
nu am sursa de "dulce" exterioara mai buna decat dulciurile...:)
si acum divulgarea: "mananci dulciuri, din lipsa de afectiune" da, eu sunt aia...:) daca ar fi sa calculez cati bani am dat pe dulciuri:)) as trai in Fiji acu:)
si daca ar fi sa cantaresc... lipsa de afectiune... as fi cel putin sub pamant
dar... "trebuie sa rezist, sa rezist" ... dulciurile ma salveaza:)), ca eu o fac mental, asta e alta poveste:)
ma indrept spre "doza mea"de dulce:D
later

No comments: