Sunday, April 20, 2008

Soare de Florii

daca oamenii care iubesc sunt egoisti, eu de ce nu as fi egoista in singuratatea mea?
am gasit ieri o chestie foarte frumoasa, care se trage din niste versuri ale unui geniu, care este Cedry2k si ele ar suna cam asa: "Ca om a trebuit sa invatz sa descopar, sa iubesc, sa ajut... tu tot animal ai ramas." am gasit o la o domnisoara...:D oare mai pot sa invat sa iubesc? pot. dar nu am pentru ce si de ce. pana voi gasi vreun scop (totu e pe interese acum) ma iubesc pe mine. pentru ca eu si daca ajung sa ma urasc, tot ma voi iubi:)) haha, cred ca asta e cel mai bun motiv
piesa cu pricina e Pe Cord Deschis:)
da. recunosc. eu sunt egoista in singuratea mea. daca ei sunt egoisti cu altcineva langa ei, eu sunt egoista impreuna cu mine insami.
Paler zicea, si bine zice despre singuratate asa:
"Singuratatea e o tarfa care nu te invinuieste ca esti egoist."
direct pe suflet mi-a cazut afirmatia asta...thanks :)
e bine, cat inca mai simt, ca Universul, inca mai lucreaza pentru mine, si atunci ma uit frumos spre Cer...si multumesc:)

Vreau la Mare

No comments: