Thursday, September 17, 2009

3 cuvinte

de ce naiba ne traim viata ferindu-ne de ceilalti?
pentru ca asta facem. suntem intr-un joc, toti legati la ochi, mergand drept inainte. sa nu ne oprim. o oprire ne poate costa totul. ne poate costa intalnirea dezastruasa cu noi insine. pentru ca noi suntem toti intr-o continua fuga de noi insine. in felul asta ne legam de altii si uite asa jucam intr-o hora, nefericiti, fiecare cu rolul sau.
of, vreau la venetia, vreau sa ma plimb pe straduletzele alea inguste inguste, cu geamurile alipite, sa ma simt in afara istoriei si in afara destinului meu. sentimentele traite in venetia sunt pentru mine nemaitraite.
m-am saturat de jocul asta. m-am saturat sa fiu opaca pentru cei din jurul meu.
nu mai simt esenta in oameni. asta e grav. pentru ca inseamna ca nu mai am cu ce sa lucrez. oamenii nu ma mai atrag. nimic din ei nu mai merita a fi cercetat, pentru ca am vazut de atatea si atatea ori exact acelasi scenariu. am atatea si n-am nimic de fapt.

dar cum sa nu razi la o comedie cu negrii?:)) see u next time, i gotta enjoy this one:))

No comments: