Monday, September 28, 2009

ciocolata elvetiana :)) din toate punctele de vedere:))))


hahahahaha mi-am luat toblerone:)))
deci, am intrat in magazin, foarte bine dispusa, si am vazut toblerone!!! nuuuu! asta trebuie sa fie al meu acum. il iau in mana: "of Switzerland" yeaaaaaaa baby:D:D trebuia sa sarbatoresc si cum aveam altfel daca nu cu ceva de la mama lui d-acasa:)))))))
Doamneee! e minunat!
sunt fericita!
Swiss imi da si ciocolata la propriu d-aia inegalabil de buna si la figurat, care este:) esenta esentelor ciocolatilor:))

oamenii pot fi geniali daca te lasi sa vezi asta. unii pot fii si singurii pe care-i vei intalni, care-ti vor da atata intensitate.

imi multumesc mie ca-mi permit sa vad in oameni frumosul. nemaivazutul.

cu toblerone inainte:))) si cu tine-n gand. Doamne ce poate face un vis:)

mi-e dor de tine. si ma bucur ca pot sa te fac viu in viata mea, sa te simt cu mine, chiar daca nu esti fizic, chiar daca tu refuzi si pe alte cai. n-ai cum sa combati un suflet pur. si oricat ai fugi de bine, el te prinde la un moment dat, pentru simplu fapt ca tu esti casa lui. de acolo la plecat in the 1st place:) iti iubesc ochii aia. am crezut de la inceput in ei. iti iubesc zambetul pentru ca e cel mai frumos pe care l-am vazut eu vreodata.
am simtit. si a fost nemaipomenit. si cu asta inainte voi merge si daca trebuie sa trec peste Alpi:) si daca nimic nu va iesi din tot efortul asta, macar o sa ma imprietenesc cu marmota aia draga de la Milka:) in toate e si un posibil bine, daca nu ni-l refuzam. dar pentru mine... ochii tai:) sunt si vor fi mereu... :)

sunt fericita. realul din vis m-a facut sa realizez niste chestii. mi-a dat in continuare putere, chiar daca ce am in jur incearca sa ma tina aici prin chestii urate, puterea din mine e prea mare:)

am sa-ti privesc odata ochii aia si, si:) am sa-ti multumesc ca Elvetia l-a dat pe Toblerone si pe tine:)

"Lose yourself in the Toblerone triangle" ooo da!! :)))

No comments: