Sunday, September 27, 2009

nu de mine va feriti

ci de voi insiva.

asta nu inteleg multi oameni care aleg sa-mi fie aproape sau doar sa treaca prin viata mea. nu de mine va ascundeti. credeti ca daca mie-mi serviti niste minciuni calde, sau mai putin calde, pe mine ma mintiti? credeti ca daca mie alegeti sa nu-mi spuneti ceva din teama, rusine, frica, etc pe mine ma trageti pe sfoara? nu. pe voi. voua singuri va taiati craca de sub picioare. normal ca e mult mai simplu sa crezi ca atunci cand il minti pe celalalt, scapi de el, nu-i spui adevaru, si pe moment nu te mai streseaza. dar cu ce credeti ca-l incalzeste pe celalalt minciuna voastra? credeti ca el o sa doarma mai bine la noapte? da pe el nu-l afecteaza cu nimic. voi va prejudiciati singuri constiinta.
si noi oamenii suntem experti in a ne invarti dupa degete, in fata propriilor noastre fete.
uneori probabil, ca prin sustinerea unor minciuni care vin din partea celorlalti, si nu le constiintizezi a fi minciuni, ii ajuti intr-un fel prin faptul ca indirect ii sustii, in minciunile si scenariile lor, dar tu ca om n-ai nicio vina, da daca-ti dai seama ca omul cutare te minte, constiinta iti spune sa-i spui, i-o spui, el n-o sa accepte si o sa te minta in continuare, crezand ca tot de tine vrea sa scape prin asta, dar tot de el se fereste. sau poti pur si simplu sa nu stii, si poate ca oamenii de genul asta uneori d-aia ne aleg, si ne spun prostiile astea, ca prin puterea noastra de acceptare sa-i ajutam sa ramana in aceiasi stare. e posibil. mi-au trecut gandurile astea prin cap si vroiam sa le notez. intr-o zi poate o sa am mai multe probe.

dar un lucru il stiu sigur. nu de mine va feriti. nu de mine va ascundeti. ci de voi. si cu cat ma mintiti de exemplu pe mine mai mult, cu atat pe voi va afundati mai mult. iar eu, eu raman exact in acelasi loc pentru ca n-am nicio legatura cu fantasmagoriile voastre.

fiti sinceri cu voi. nu pentru mine. ci pentru voi.

No comments: